§ Witryna girya.com.pl wykorzystuje pliki cookies w celu lepszego świadczenia usług. Pozostanie w witrynie bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w Państwa urządzeniu. Dowiedz się więcej...

FAQ - Frequently Asked Questions (Najczęściej Zadawane Pytania)

Kiedy można spodziewać się dostawy produktu, którego aktualnie nie ma na stanie?

Jeżeli danego produktu nie ma na stanie, to na pewno został on już zamówiony u naszego producenta, jednakże dostawy nie są cykliczne, a zależne od danego stanu zamagazynowania. Dlatego najlepszym rozwiązaniem, by dowiedzieć się o dostępności danego produktu, jest zapytanie nas osobiście o interesujący Państwa produkt – jesteśmy w stanie podać dokładną datę dostępności.

Czy wystawiają Państwo faktury VAT?

Oczywiście, wystawiamy Faktury VAT23%, które wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres podany w zamówieniu, w ciągu tygodnia od daty jego złożenia. W razie Państwa woli, możemy fakturę wysłać również na podany przez Państwa adres e-mail.

Ile trwa dostawa zamówionego asortymentu?

Każde zamówienie, które złożone zostało do godziny 11:00 w dniu roboczym z reguły wysyłane jest jeszcze tego samego dnia. Wszystkie zamówienia złożone po tej godzinie, wysyłamy następnego dnia roboczego. Dostawa zakupionego asortymentu wysyłana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej i twa 1-2 dni robocze.

Czy realizujemy wysyłkę zagranicę?

Realizujemy wysyłki zagraniczne, jednakże nie mamy ustalonej kwoty, gdyż jest ona zależna od konkretnego miejsca dostawy w danym kraju. Kwotę wysyłki zagranicznej określa każdorazowo firma kurierska.

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Girya Fitness nie prowadzi sprzedaży stacjonarnej, jednakże odbiór zamówionego asortymentu może się odbyć po ówczesnym skontaktowaniu się z naszym pracownikiem. Odbiór osobisty możliwy jest w godzinach pracy magazynu tj. od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, z ul. Morgowej 4 w Łodzi.

Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

Tak, wszystkie podane ceny na stronie wyrażone są w kwocie brutto i zawierają podatek VAT.

Ile kosztuje wysyłka zamówionego towaru?

W przypadku przedpłaty, wysyłka zamówienia kosztuje 30 złotych do 50 kilogramów, 60 złotych do 100 kilogramów itd.

W przypadku wysyłki za pobraniem, koszt dostawy wynosi 40 złotych do 50 kilogramów, 80 złotych do 100 kilogramów itd.

W przypadku zamówienia powyżej 950 złotych, wysyłka jest darmowa.

Proszę mieć na uwadze, że nasza firma prowadzi sprzedaż bardzo ciężkiego asortymentu, stąd ceny wysyłki podane przez firmy kurierskie również nie są najniższe. Ceny produktów są dobrane do ich wagi w taki sposób, że w praktyce nie ma możliwości zapłacenia więcej za przesyłkę niż 60/80 złotych, gdyż w przypadku dołożenia kolejnego produktu kwalifikujemy się już do darmowej wysyłki.

 

Jakie są możliwe sposoby płatności?

Girya Fitness umożliwia Państwu zapłatę za zamówienie na następujące sposoby:

- Przedpłata na konto. Numer konta wraz z tytułem przelewu i podsumowaniem zamówienia wyświetla się na ekranie Państwa monitora. Przelew należy wykonać ręcznie. Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty lub po otrzymaniu od Państwa potwierdzenia przelewu na adres mailowy: sklep@girya.com.pl

- Szybka i bezpieczna płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Girya Fitness umożliwia Państwu skorzystanie z błyskawicznych i bezpiecznych płatności za pomocą przelewów bankowych oraz kart płatniczych, dzięki współpracy z serwisem Przelewy24. Więcej informacji na www.przelewy24.pl

Płatność przy odbiorze. Girya Fitness umożliwia Państwu również zapłatę za zamówienie podczas jego osobistego odbioru z naszego magazynu. Przypominamy, że na odbiór osobisty należy umówić się kontaktując się z nami mailowo bądź telefonicznie.

 

 Czy zakupiony asortyment można zwrócić?

Zgodnie z prawem możecie Państwo bez podania przyczyny, odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkt zwrócony winien być w stanie nienaruszonym, nieużywany oraz w oryginalnym opakowaniu. Do zwrotnej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę otrzymaną wraz z zamówieniem oraz formularz zawierający Imię, Nazwisko, pełny adres osoby zwracającej zakupione produkty, przyczynę zwrotu, numer konta bankowego, na który należność za zamówienie ma być zwrócona oraz podpis osoby zwracającej produkty.

Po otrzymaniu przez nas paczki ze zwróconym towarem, zapłaconą należność odeślemy w ciągu 5 dni na wskazane w formularzu konto bankowe. Zwrócony towar przesyłają Państwo na własny koszt.

Czy zakupiony asortyment można wymienić?

Zakupione produkty oczywiście można wymienić do 14 dni od dnia odebrania zamówienia. Wymiana może nastąpić tylko na podstawie dowodu zakupu, a ponowny koszt wysyłki zależny jest od wagi produktu, na który chcą się Państwo zdecydować. Dokładne ceny podane są w pytaniu dotyczącym kosztów dostawy. Wymieniany asortyment nie może nosić śladów użytkowania, musi być w stanie idealnym oraz odesłany w oryginalnym opakowaniu. Wymieniany asortyment można odesłać dowolnym sposobem – nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Towar wymieniamy natychmiast, po jego otrzymaniu i otrzymaniu zapłaty za ponowną wysyłkę.