§ Witryna girya.com.pl wykorzystuje pliki cookies w celu lepszego świadczenia usług. Pozostanie w witrynie bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w Państwa urządzeniu. Dowiedz się więcej...
Rozszerzanie treningu o gumy/taśmy oporowe.
Dodano: wtorek, 12 grudzień 2017r. | odsłon: 237 | 0 komenatzy (dodaj komentarz)
  • Udostępnij:

Rozszerzanie treningu o gumy/taśmy oporowe.

GUMY OPOROWE

Chciałbyś urozmaicić treningi małym nakładem finansowym?
Koniecznie zakup GUMĘ OPOROWĄ!
Trening z taśmą może angażować do pracy całe ciało. Dzięki temu w dość szybkim czasie zaczniesz zauważać efekty, w postaci: przyrostu siły mięśniowej, obniżenia granic bólowych, poprawy reakcji równoważnych, redukcji wagi, zwiększenia wytrzymałości, obniżenia ciśnienia, korekty postawy, zwiększenia zakresu ruchu oraz zwiększenia elastyczności.
Guma świetnie nadaje się do treningu technicznego np. podnoszenia ciężarów, trójboju siłowego, nauki podciągania na drążku, wzmacniania mięśni brzucha oraz nóg.

Nie bez powodu sklep Girya Fitness w swojej ofercie posiada gumy wysokoelastyczne, stosowane do ćwiczeń oporowych. Taśma do ćwiczeń, to ciekawy gadżet fitnessowy, dzięki któremu poddasz swoje mięśnie nieustającemu napięciu i przyspieszysz efekty treningu.

Śmiało można stwierdzić, że mając wszystkie rodzaje gum, można przy ich pomocy zrobić cały trening, zaczynając od rozgrzewki, a kończąc na zmęczeniu całego ciała.

Z gumą można wykonywać mnóstwo ćwiczeń we wszystkich pozycjach, dodatkowo pobudzając do pracy mięśnie głębokie, które podczas treningu z odważnikami nie zawsze pracują. Ogromną zaletą również, będzie fakt, że jest lekka, zajmuje niewiele miejsca.

Jeśli chodzi o wykorzystanie gumy oporowej do ćwiczeń, to ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia… Ćwicząc kończyny górne jednocześnie, wykonujesz prace kończyn symetrycznie. Możemy również taśmy wykorzystać przy pompkach, imitując obciążenie. Warto wspomnieć o możliwościach ćwiczeń przy bardziej skomplikowanych elementach statycznych, takich ja front lever, albo wymarzone przez niejednego zawodnika – podciągania na jednej ręce.

Nadają się również do użytku w ogólnych ćwiczeniach siłowych, do wspomagania ćwiczeń typu body weight (wspomagane podciąganie na drążku i dipsy)do trójboju siłowego, ćwiczeń rozciągających, balistycznych i biegowych oraz innych treningów uelastyczniających i usprawniających.

Taśmy oporowe dostępne są w trzech wariantach oporowych uwarunkowanych grubością i szerokością taśmy.

Guma do ćwiczeń to uniwersalny sposób na wzmocnienie mięśni - można je stosować zarówno w fitnesie, jak i przy rehabilitacji. Świetnie sprawdzają się podczas usprawniania stawów kolanowych, w związku z fizjoterapią po rekonstrukcji więzadeł, oraz jako pomoc medyczna, do zwiększania zakresów ruchów.

 

Jak wybrać odpowiednią gumę do ćwiczeń?


Kolor gumy oznacza jej stopień elastyczności - na początek warto wybrać gumę, która wymaga mniejszego wysiłku. To bardzo dobre rozwiązanie dla osób, którym już nie wystarcza zwykły trening z ciężarem swojego ciała, a nie chcą wydawać pieniędzy na siłownię. Z ćwiczeń z gumą korzystają bardzo często panie. To także sposób na lepsze wyniki w sportach siłowych - opór, który trzeba pokonać w czasie ćwiczenia jest zupełnie inny, niż gdy leżymy na ławeczce, co wpływa na urozmaicenie ćwiczenia.

Komentarze