§ Witryna girya.com.pl wykorzystuje pliki cookies w celu lepszego świadczenia usług. Pozostanie w witrynie bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w Państwa urządzeniu. Dowiedz się więcej...
Dodano: niedziela, 16 lipiec, 2017 210 odsłon

Suplementacja odżywkami białkowymi typu WPC i WPI

Picie odżywki białkowej po treningu stało się już niemal rytuałem. Aby wspomóc procesy regeneracyjne po treningu jedni wybierają popularnego WHEY'a (WPC), a drudzy IZOLAT (WPI). Tylko dlaczego? Chodzi o smak? Lepszą rozpuszczalność? Czy silniejszy wpływ na regeneracje? Postaram się pokrótce przedstawić Wam różnice między tymi dwoma typami odżywek białkowych.

Czytaj więcej
Dodano: niedziela, 16 lipiec, 2017 226 odsłon

Czy suplementacja jest niezbędna w dbaniu o zdrowie oraz polepszanie swoich wyników sportowych?

Niestety odpowiedź w większości przypadków brzmi: 4x TAK! A oto dlaczego?

Czytaj więcej
Dodano: niedziela, 16 lipiec, 2017 216 odsłon

Suplementacja monohydratem kreatyny vs jabłczan kreatyny

Opinii na temat kreatyny jest tyle ile osób z niej korzystających, a że jest to najczęściej stosowany przez bywalców siłowni suplement zapewne obiło się Wam o uszy to i tamto. Dziś postaram się pokrótce wyjaśnić działanie kreatyny w naszym organizmie i omówię dwie najczęściej wybierane formy kreatyn.

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 9 maj, 2017 144 odsłon

Siłownią jest świat wokół Ciebie

Street workout gromadzi coraz szerszą rzeszę zwolenników. Trening uliczny polega na ćwiczeniach z wykorzystaniem kalisteniki, czyli ciężaru własnego ciała. Ma on pozytywny wpływ na układ krwionośny człowieka. Dzięki niemu ukształtujesz mięśnie, zadbasz o równowagę, a także znacznie zwiększysz swoją zwinność i koordynację.

Czytaj więcej
Dodano: wtorek, 9 maj, 2017 210 odsłon

Zadbaj o sylwetkę bez wychodzenia z domu

Nie każdy z nas regularnie odwiedza siłownię. Powodów jest wiele: wstydzimy się oczu innych, nie mamy czasu, albo pieniędzy. Nie warto jednak rezygnować z aktywności fizycznej. Można z powodzeniem zorganizować sobie przestrzeń do ćwiczeń w zaciszu domowym. To pozwala nam na swobodę w ustaleniu godzin i zakresu treningów.

Czytaj więcej
Dodano: poniedziałek, 9 styczeń, 2017 403 odsłon

Jedz jak król i zostań szczupły

Masz problemy z balansowaniem między życiem socjalnym i chęcią utrzymania dobrej sylwetki? Masz problemy z podejmowaniem zdrowych decyzji gdy jesteś ze znajomymi lub rodziną? Czy czasem specjalnie unikasz barów i restauracji, bo boisz się że zamówisz niezdrowe picie lub jedzenie? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś tak, to wiem dokładnie o czym mówisz.

Czytaj więcej
Dodano: poniedziałek, 9 styczeń, 2017 302 odsłon

5 sposobów na szybszą utratę tkanki tłuszczowej

5 sposobów na szybszą utratę tkanki tłuszczowej

Czytaj więcej
Dodano: poniedziałek, 9 styczeń, 2017 333 odsłon

5 Praktycznych wskazówek żeby stać się silniejszym

5 Praktycznych wskazówek żeby stać się silniejszym

Czytaj więcej